Identyfikacja Wizualna Firmy

Identyfikacja wizualna często jest mylona z brandingiem. Niemniej jednak obydwa te zagadnienia łączą się ze sobą. Projektowanie identyfikacji wizualnej jest procesem strategicznym. Dzięki niemu ludzie mogą lepiej zrozumieć to co robisz, w jaki sposób i dlaczego. Sztuka visual identity tkwi w zagłębieniu się w historię marki. Polega na wydobyciu jej tożsamości i osobowości.

W najnowszym raporcie PwC Global Consumer Insights Survey 2020 opracowane zostały dane, które pokazują jak pandemia wpłynęła na kształtowanie się trendów konsumenckich. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 42% klientów za najważniejszy czynnik w podejmowaniu decyzji zakupowej uważa znajomość marki.

Zastanówmy się, czym wyróżniają się silne brandy? Co sprawia, że ludzie od nas kupują? Kluczem do sukcesu jest określenie podstaw marki. Każdy przedsiębiorca i każda przedsiębiorczyni doskonale wie, że szansę, aby zrobić dobre, pierwsze wrażenie mamy tylko raz.

Identyfikacja wizualna dla firmy z Hero Creative Agency - pierwsze wrażenie, które zwala z nóg

W Hero Creative Agency spotkanie z projektantem zaczynamy od stworzenia Brand Key, czyli mapy, która pomoże nam poruszać się po świecie marki i pokazać to, kim jesteś. 

Krok 1: Wspólnie wybierzemy się w inspirującą podróż do najgłębszych zakamarków świata Twojej marki…

Zanim zabierzemy się za projektowanie logo firmy, poszukamy odpowiedzi na pytania, które pomogą nam wydobyć jej prawdziwą esencję pomoże nam brand book, czyli księga znaku.
Co to jest księga znaku? To Twoja najważniejsza, graficzna publikacja, w której zamieścimy wszystkie informacje i elementy, które najlepiej odzwierciedlają osobowość Twojej marki:

  • Kilka wariantów logo
  • Ikony
  • Paletę kolorów
  • Fonty
  • Szatę graficzną oraz styl dla zdjęć i ilustracji
Krok 2: Przeprowadzimy analizę rynku i konkurencji

Precyzyjnie zbadamy inne marki, z którymi ma kontakt Twoja grupa docelowa. Sprawdzimy, w jaki sposób możemy wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, by wszystkie spojrzenia były skierowane na Ciebie!

Krok 3: Twój #moodboard, czyli tablica inspiracji!

Zamieścimy na niej wszystkie rzeczy, które najlepiej pasują do świata Twojej marki i na ich podstawie opracujemy spójny projekt identyfikacji wizualnej. Wybierzemy najciekawsze rozwiązania graficzne tak, by nasze rozwiązania w pełni odzwierciedlały osobowość Twojego biznesu!

Krok 4: Przygotowanie 3 propozycji palety kolorów

Kolory pomagają nam wyrażać siebie i to samo tyczy się biznesu! Nasi eksperci przygotują dla Ciebie szatę graficzną marki, która sprawi, że Twoja marka będzie w niej wyglądać i czuć się najlepiej!

Krok 5: Malujemy świat Twojej marki

To zdecydowanie nasz ulubiony moment! W tym miejscu nadchodzi czas na prezentację efektów projektu. Przygotujemy propozycję materiałów reklamowych z Twoim Key Visual.Czym jest Key Visual? To nic innego jak „motyw przewodni”, który jest najlepszym supportem dla logo. Dodamy kolory do materiałów promocyjnych Twojej firmy, i sprawdzimy, jak prezentują się w nowej odsłonie!

Identyfikacja wizualna - elementy

Profesjonalna księga identyfikacji wizualnej to biznesowy niezbędnik, który pomaga w tworzeniu spójnego wizerunku firmy na wszystkich płaszczyznach. W ramach visual identity przygotujemy dla Ciebie indywidualne projekty:

  •  logo
  •  wizytówek i papieru firmowego
  •  teczek ofertowych 
  • szaty graficznej marki 
  • księgę znaku 
  • Brand Key 
  • Key Visual.

Nie chcemy pisać, że cena identyfikacji wizualnej zależy od wielu czynników, bo tak po prostu jest. Jeśli chcesz wiedzieć, jaka będzie cena Twojego zamówienia, zapraszamy Cię do kontaktu z naszym biurem. Omówimy szczegóły projektu i przedstawimy najlepsze rozwiązania! 

Psssst.! Czy wiesz, że identyfikacja wizualna i re- branding tworzą perfekcyjnie dobraną parę? Koniecznie sprawdź, dlaczego!

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      Contact Us

      We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.