Projektowanie graficzne

Masz pomysł na przygotowanie ciekawej grafiki dla klienta, ale nie wiesz, jak go poskromić? Sprostamy nawet najbardziej wymagającym projektom, a im kreatywniejszy będzie Twój pomysł- tym lepiej!

Tworząc podstawy reklamy Kotler starał się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób za pomocą odpowiednich treści graficznych wykreować takie wartości, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby adresatów tego przekazu. W ten sposób powstał direct marketing, czyli bezpośrednia komunikacja z konsumentem za pośrednictwem contentu graficznego, takiego jak ulotki, katalogi, bannery czy infografiki.

Budowanie odpowiednich skojarzeń w umyśle klienta poprzez kreowanie charakterystycznych rozwiązań graficznych to chyba główny element każdej strategii marketingowej. Dopracowany content graficzny to element, który stoi murem i broni jakości produktów, jakie oferujesz swoim kontrahentom. To Twój przepis na idealną premierę, która pozwoli pokrótce przybliżyć potencjalnym klientom czym się zajmujesz, jak wygląda Twoja strategia działania oraz czym wyróżniasz się na tle konkurencji.

Nasz mózg zdecydowanie prościej i efektywniej przyswaja nowe informacje, jeżeli są one poparte przyjazną w odbiorze grafiką. Zanim przystąpimy do pracy, w pierwszej kolejności postarajmy się “narysować” Twojego potencjalnego klienta, utożsamić się z jego potrzebami i oczekiwaniami a następnie znaleźć intrygującą i zapadającą w pamięć formę przekazu.

Prosta, ciekawa, zapadająca w pamięć- taka powinna być dobra i skuteczna grafika. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą usług graficznych. Sprawdź, co możemy dla Ciebie przygotować!

  • ikonki,
  • banery i grafiki do stron internetowych,
  • wykresy,
  • projekty oklejania samochodów,
  • tworzenie opakowań produktów,
  • projekty okładek, szablonów,
  • grafiki na ubrania, torby itp.

Zaprojektujemy dla Ciebie i Twojej firmy ciekawe i funkcjonalne rozwiązania graficzne przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi kreatywnych. Nasze projekty z łatwością umieścisz na blankietach wizytowych, w klasycznych folderach reklamowych, ulotkach oraz witrynie internetowej czy profilu firmy w social mediach. W zależności od reprezentowanej strefy na rynku znakiem towarowym może być grafika lub tekst (fonty) – wybór należy do Ciebie!

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      Contact Us

      We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.